Home Dieta si sport Cele mai bune sfaturi pentru nutritie, de la Dorian Yates

Cele mai bune sfaturi pentru nutritie, de la Dorian Yates

106
0
SHARE
dorian yates suplimente proteice

Pentru multi oameni, Dorian Yates este cel mai bun culturist pe care l-a avut Marea Britanie, in toata istoria sa. Daca nu esti pasionat de fitness ori bodybuilding, s-ar putea sa nu stii prea multe despre el.

Dorian Yates a castigat sase titluluri de Mr. Olympia, iar la varful carierei a ajuns unul dintre cei mai buni culturisti din toate timpurile. Dorian a ridicat stacheta in acest sport si a setat noi standarde in ce priveste antrenamentele si nutritia.

Azi, este cunoscut pentru stilul de antrenament “bloods and guts”, o metoda intensa de antrenament ce pune o presiune maxima pe muschi, pentru a forta organismul sa se adapteze la stimuli, este vorba despre Hit Training, high intensity training. Cresterea musculara are foarte mult de a face cu nutritia si odihna, in acest concept.

Articolele si cartile sale prezinta pasiunea sa pentru nutritie, prin dietele pe care le construieste. Iata asadar cateva din sugestiile sale in ce priveste acest domeniu:

  1. Proteine, proteine si mai multe proteine

Proteina este cel mai important element al unei diete de culturism. Ar trebui sa va concentrati asupra consumului de proteine, la toate mesele. Dorian recomanda un aport zilnic de minimum un gram de proteina per kilogram si un aport mediu de 1,5 grame de proteina per kilogram. Cu toate acestea, proteina pe care o consumati ar trebui sa depinda de intensitatea rutinei de antrenament urmat.

2. Amesteca proteinele de prima clasa cu suplimente de proteine

Un alt sfat important impartasit de Dorian Yates este ca trebuie sa combinati proteinelor de prima clasa si a suplimentelor, in timpul meselor. Unii oameni fac greseala de a manca numai suplimente – ceea ce nu este metoda potrivita.

Acest lucru inseamna ca trebuie sa mancati un numar adecvat de galbenusuri de ou impreuna cu albusurile de ou, carne slaba, pentru a obtine cantitatea necesara de proteine dintr-o dieta regulata. Proteinele de prima clasa sunt incarcate cu beneficii nutritionale suplimentare, care sunt extrem de importante pentru bunastarea noastra generala.

3. Cunoaste-ti suplimentele bine

Culturismul risca sa devina o moda in zilele noastre. Este posibil sa nu aveti o idee clara despre suplimentele alimentare esentiale atunci cand urmati un program de culturism. ati putea fi, de asemenea, sa deveniti confuzi legat de multitudinea de produse de pe piata.

Dorian sugereaza amestecarea suplimentelor pentru un rezultat optim, cum ar fi o combinatie de zer, albus de ou si cazeina micelara – aceasta din urma fiind cazeina naturala ce nu poate fi distrusa de caldura.

Citeste si: Ce sunt fibrele solubile si de ce sunt recomandate in constipatie?

4. Mesele pre-antrenament si post-antrenament

Un incepator trebuie sa fie familiarizat cu planurile de masa corespunzatoare de dinainte de antrenament si post-antrenament. ambele planuri de masa sunt diferite si sunt extrem de importante atunci cand doriti cele mai bune rezultate.

De exemplu, ar trebui sa beti un shake de proteine dupa antrenament, deoarece acesta ajuta la repararea celulelor deteriorate si la construirea muschilor.

5. Accentul pe o dieta echilibrata

Mesele doar pe baza de proteine nu sunt cea mai buna dieta pentru un bodybuilder. Cea mai buna idee, spune Dorian Yates, este combinarea de carbohidrati, proteine si grasimi intr-o dieta echilibrata. Carbohidratii si grasimile sunt necesare pentru bunastarea si mentinerea unui nivel ridicat de energie. ambele elemente maresc eficienta proteinelor din organism.

Protein House este distribuitor exclusiv de suplimente nutritive si proteine Dorian Yates in Romania – vezi aici oferta completa.

Surse: upfitness.com, stylecraze.com, dynutrition.com

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here