Home Sanatate Sfaturi practice pentru o piele sanatoasa la orice varsta

Sfaturi practice pentru o piele sanatoasa la orice varsta

156
1
SHARE
sfaturi practice pentru sanatatea pielii

Cei mai multi dintre noi isi doresc sa aiba o piele sanatoasa, fara pete si riduri profunde, pe tot parcursul vietii. In zilele noastre, exista multe modalitati de ingrijire a pielii si numeroase produse de infrumusetare care ofera vitalitate pielii. Totusi, stiai ca exista cateva trucuri practice care te vor ajuta sa ai grija de sanatatea pielii tale fara a fi nevoie sa cheltuiesti sume mari de bani?

Citeste articolul nostru pana la final si descopera sugestiile pentru sanatatea pielii tale!

Bea apa suficienta!

Ai auzit de nenumarate ori ca apa este benefica pentru sanatatea ta, nu doar pentru a supravietui. Iar intre beneficiile acestui izvor de sanatate se numara si hidratarea pielii. Prin aceasta sunt prevenite ridurile de expresie care apar inclusiv la varste fragede. Asadar, ai in vedere sa bei in fiecare zi aproximativ 33-35 ml apa per kilogram corp, atat cat este recomandat de specialisti.

Incepe-ti ziua cu un pahar mare cu apa, acesta te ajuta sa cureti colonul si sa elimini toxinele acumulate in organism, prevenind astfel imbatranirea prematura. De asemenea, ai in vedere sa distribui consumul de apa pe tot parcursul zilei.

Mananca fructe si legume!

Fructele si legumele sunt alcatuite in mare parte din vitamine si minerale, inclusiv vitaminele A si C. Vitamina A este importanta pentru protejarea pielii impotriva efectelor negative ale razelor solare. Ea actioneaza astfel si impotriva imbatranirii premature. De cealalta parte, vitamina C stimuleaza sinteza colagenului si protejeaza impotriva ultravioletelor nocive.

Intre alimentele bogate in Vitamina A se numara broccoli, spanac, portocale, morcovi, ardei gras rosu, ulei de peste. Vitamina C se regaseste din belsug in patrunjel, ardei gras rosu, kiwi, capsune, varza de Bruxelles, kale, afine, etc.

Cel mai adesea, insa, alimentatia este deficitara in nutrientii necesari functionarii corecte a organismului. Se intampla si sa nu putem asimila din alimentatie toate vitaminele si mineralele de care corpul are nevoie, desi consumam cantitatile adecvate de alimente. Astfel, specialistii ne pot recomanda sa includem in stilul nostru de viata anumite suplimente cu ingrediente active extrem de benefice pentru organismul nostru.

Descopera EstroVitaSkin, aliatul tau pentru sanatatea pielii!

Cand vine vorba de piele, un supliment benefic pentru sanatatea pielii este EstroVita Skin. Acesta este bogat in acizi grasi esentiali Omega 3, 6 si 9, ulei de rozmarin, Coenzima Q10, Vitamina E, Vitamina A si Vitamina D. Efectele benefice ale Vitaminei A sunt potentate de Vitamina E. Aceasta are proprietatea de a proteja celulele de efectele stresului oxidativ.

Uleiul de rozmarin din acest supliment pentru sanatatea pielii este si el un antioxidant natural. Asta inseamna ca protejeaza pielea impotriva radicalilor liberi care ranesc ADN-ul celulelor pielii, respectiv a laxitatii pielii si aparitia liniilor fine. Atunci cand este ingerat, acest ulei ajuta la prevenirea multor semne de imbatranire prematura. Complementar cu acesta, actioneaza Coenzima Q10. Aceasta ofera pielii energia de care are nevoie pentru reparare si regenerare naturala.

Trebuie sa stii ca EstroVita Skin nu contine conservanti, coloranti, arome sau alergeni.

Convinge-te de proprietatile acestui supliment protector al sanatatii pielii! Poti achizitiona produsul de pe https://estrovita.ro/product/estrovita-skin/ si il poti consuma conform indicatiilor din prospect ori la sugestia medicului tau.

Redu consumul de fast-food!

Daca te numeri printre acele persoane care consuma constant alimente bogate in grasimi, sare si zahar, ar fi timpul sa-ti moderezi consumul. Aceste alimente incorporeaza o cantitate mare de sodiu. Consumul acestuia duce la deshidratarea pielii si cresterea cantitatii de grasime din corp, fiind favorizate aparitia acneei si accelerarea procesul de imbatranire.

Asadar, daca pielea ta este terna, lipsita de stralucire, fa schimbari in alimentatie si opteaza pentru salate proaspete, retete preparate la cuptor, fructe proaspete, legume gatite la abur sau crude. Ai in vedere si starea ta de sanatate, legumele crude nu sunt recomandate in cantitati ridicare in cazul persoanelor care sufera de colon iritabil.

Protejeaza-ti pielea de soare!

Unul dintre factorii care afecteaza cel mai mult sanatatea pielii sunt razele ultraviolete. Din acest motiv, este recomandat sa aplici crema de protectie solara in fiecare zi, indiferent ca stai la plaja sau petreci timp in oras. Alege o crema de protectie solara cu SPF potrivit tipului tau de piele si cu ingrediente naturale.

Pastreaza-ti pielea curata si hidratata!

In fiecare zi, pielea este expusa la multi factori care pot provoca uscaciune si pot grabi procesul de imbatranire. Pe langa soare, machiajul si praful agreseaza la randul lor pielea. Acestea deshidrateaza pielea, conducand la pierderea elasticitatii si a fermitatii.

Pentru a evita aceste fenomene , curata corect pielea cu apa si produse cosmetice potrivite tipului tau de ten. De asemenea, poti folosi o data pe saptamana un exfoliant bun.

Evita fumatul si consumul de bauturi alcoolice!

Alcoolul si tutunul provoaca uscaciune la nivelul pielii, accelerand imbatranirea. Din acest motiv, daca vrei sa ai o piele sanatoasa, este indicat sa moderezi si, si mai bine, sa elimini consumul de alcool si tutun.

Urmand concomitent aceste sfaturi, te poti bucura de o piele sanatoasa pe tot parcursul vietii.

Citeste si: Trei sfaturi pentru a ameliora o piele uscata

(articol sponsorizat)

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here