Home Dieta si sport 4 sfaturi de antrenament dupa Anul Nou

4 sfaturi de antrenament dupa Anul Nou

107
0
SHARE
antrenament dupa anul nou

Antrenamentele dupa Anul Nou pot deveni o misiune imposibila pentru multe persoane. Pune in aplicare aceste sfaturi si incepe Anul Nou in cel mai bun mod cu putinta!

Antrenamentul de dupa Anul Nou a devenit obiectivul vedeta la fiecare 1 ianuarie. Motivatia de a intreprinde o schimbare personala este un impuls puternic care ne determina sa intram in sala sau sa cautam noi modalitati de a face miscare care sa fie atractive.

Totusi, stabilirea unor obiective prea ambitioase poate dilua rapid motivatia initiala. A fi in forma nu este ceva ce se realizeaza peste noapte, ci este un proces lent si treptat de imbunatatire in care intervin multipli factori.

Prin urmare, trebuie sa ai in vedere o serie de aspecte si conditii daca urmaresti o schimbare durabila si stabila. Daca unul dintre obiectivele tale in Anul Nou este sa te antrenezi, continua sa citesti acest articol in care iti oferim patru sfaturi pentru a-l atinge.

Incearca mai multe activitati si gaseste ce ti se potriveste!

Un mit larg raspandit printre oameni este ca singura modalitate de a ajunge in forma este sa mergi la sala. Este adevarat ca sala de sport ofera multe posibilitati si resurse, insa nu este singura modalitate de a te antrena dupa Anul Nou.
Un aspect cheie pentru a mentine motivatia de a te antrena este gasirea unei activitati care sa fie atragatoare. Nu toata lumea se distreaza ridicand greutati sau lucrand cu aparate in sala. Exista oameni care prefera sa danseze, sa inoate sau sa joace un sport de echipa. Si asta este perfect in regula.

Prin urmare, avand in vedere varietatea mare activitati fizice, nu merita sa te fortezi sa faci una doar pentru ca ti se pare mai potrivita. Orice exercitiu este indicat atata timp cat iti face placere sa-l practici.

Citeste si: 4 exercitii care te ajuta sa te relaxezi

Nu iti forta corpul!

Excesul de ambitie atunci cand te antrenezi dupa Anul Nou este o sabie cu doua taisuri. Pe de o parte, te poate incuraja sa fii consecvent si sa mentii o stare de spirit pozitiva, dar, pe de alta parte, poate cauza abandonul rapid, daca rezultatele nu sunt imediate.

Respecta limitele corpului tau si nu depasi niciodata ceea ce este capabil sa asimileze la fiecare antrenament. De asemenea, nu trebuie sa uitam ca fiecare persoana are ritmul sau de progres. Desi progresele cuiva sunt lente si par nesemnificative, adevarul este ca au loc schimbari si, mai devreme sau mai tarziu, acestea se vor manifesta.

De asemenea, mersul incet, dar sigur, va scadea sansa de ranire. Stresul, rezultat al suprasolicitarii sau al solicitarilor foarte mari, este una dintre principalele cauze ale accidentarii.

Stabileste obiective de performanta saptamanala

Stabilirea obiectivelor este o tehnica esentiala pentru cresterea si mentinerea motivatiei. Dar pentru ca acest lucru sa fie eficient trebuie sa fii atent/a la tipul de obiectiv pe care decizi sa ti-l stabilesti.

In linii mari, exista doua categorii de obiective: de performanta sau de rezultat. Obiectivele de performanta se refera la imbunatatirea personala si compararea cu sine. Pe de alta parte, obiectivele rezultatelor presupun atingerea unei realizari si compararea cu celelalte.

Pe cat posibil, este de preferat sa prioritizezi obiectivele de performanta fata de cele de rezultat. Fiecare ar trebui sa se concentreze pe propriul proces de crestere si sa evite sa se compare cu ceilalti. La urma urmei, calea si scopul sunt la fel de importante.

Profita de ocazie pentru a dobandi alte obiceiuri sanatoase

A mentine o rutina de antrenament este un pas foarte important pentru a te bucura de o mai buna stare de sanatate. Chiar si asa, este posibil sa-ti sporesti progresul realizat daca acorzi atentie si altor obiceiuri sanatoase, cum ar fi alimentatia si odihna.
Din acest motiv, este foarte important sa dobandesti o perspectiva globala a sanatatii. Cu cat se dobandesc mai multe obiceiuri sanatoase, cu atat angajamentul tau pentru un stil de viata sanatos va fi mai puternic.

Citeste si: Alimente care te ajuta sa-ti pastrezi energia tot timpul zilei

Antrenamentul dupa Anul Nou, cel mai bun mod de a incepe un nou ciclu

Multi oameni vad in venirea unui nou an o oportunitate de a schimba ceea ce nu le place la ei insisi. Printre aceste schimbari se numara un stil de viata mai activ si mai sanatos. Dar, trebuie subliniat ca adevarata schimbare nu este cea care incepe, ci cea care se mentine.

Este grozav sa faci primul pas si sa incepi sa te antrenezi, dar pentru ca acesta sa produca un efect semnificativ trebuie sa fie stabil si de lunga durata. Cu aceste sfaturi iti va fi mai usor sa-l atingi.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here